9 november 2013

Fantastic Frank i Berlin! Vi beger oss till Tyskland

Idag beger vi oss till Berlin och en lägenhet som är till salu via Fantastic Frank. Jag blev så nyfiken på att följa Fantastic Frank även i Tyskland och blir lite nostalgisk eftersom jag har bott, studerat och arbetat i Tyskland i fyra år. Jag bodde i Köln och Frankfurt men var flertalet gången i Berlin eftersom en nära vän till mig kommer därifrån. Hej Simone Liebermann!



Tittar du också på detaljer? Kolla in remmen till kameran! Fantastiskt vackert i mina ögon, lite lagom nött och slitet. 



I all sin enkelhet 


Enkelt, stilrent och sparsmakat. Lädersoffa och krom möter lastpallsoffbord. Och kolla in golvet. Dags att våga lite mer? Det kommer mer och mer färg framöver vilket jag tycker är härligt och varför inte ta och måla golvet i ett av rummen? Eller taket? Mer färg i våra hem! Heminredning handlar mycket om att våga och om modet till att förändra. 



Samtliga bilder lånade via Fantastic Frank, Berlin och mer inspiration från lägenheten på Simmelstrasse 41 hittar du här.

Hoppas att du får en riktigt bra helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!